New Balance Run Club
Ingyenes kiszállítás előre fizetés eseténNézz meg többet
Feliratkozás hírlevélre
WEBÁRUHÁZ SZABÁLYZATA

A szabályzat célja, hogy biztosítsa a(z) www.newbalance.hu webáruház használati feltételeinek átláthatóságát, különös tekintettel az elektronikus úton történő szolgáltatás-nyújtásra és a webáruház kínálatában elérhető termékek értékesítési folyamatának teljesítésére. A(z) f www.newbalance.hu webáruház használatának megkezdése előtt olvasd el a szabályzatot, hogy megértsd a webáruház működési feltételeit, illetve további kétségek elkerülése érdekében!

1.§
ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK
1. A(z) fwww.newbalance.hu domén alatt működő webáruház (a továbbiakban: "Webáruház") tulajdonosa és adatkezelője a New Balance Poland Sp. z o.o társaság, székhely: Rzeszów, ulica Ciasna 10 (35-232 Rzeszów), a nemzeti cégnyilvántartó cégnyilvántartásába KRS 0000717955 számon bejegyezve, adószám (NIP): 5272838323, REGON: 369472032 (a továbbiakban: "New Balance Poland").
2. A Webáruház használatának feltétele, hogy a felhasználó megfeleljen a New Balance Poland által használt teleinformatikai rendszerrel való együttműködés műszaki minimum feltételeinek, azaz rendelkezzen
1) számítógéppel, laptoppal vagy egyéb multimédiás eszközzel és internet-hozzáféréssel,
2) e-mail hozzáféréssel;
3) internet-böngészővel: Mozilla Firefox 20.0 vagy magasabb verzió vagy Internet Explorer 11.0 vagy magasabb verzió, Opera 40.0 vagy magasabb verzió, Google Chrome 50.0. vagy magasabb verzió, Safari 6.0 vagy magasabb verzió, Microsoft Edge 40.0.0.0 vagy magasabb verzió.
3. A szabályzat (a továbbiakban: "Szabályzat") a következő címen érhető el: https://newbalance.hu/new_balance_szabalyzat , tartalma bármikor elérhető, másolható és rögzíthető. A Szabályzat elsősorban PDF formátumban tölthető le és archiválható, továbbá nyomtatható, menthető az internetböngésző általános funkciói segítségével. 4. A Szabályzat meghatározza a New Balance Poland Webáruházon keresztül történő termék-értékesítési szolgáltatásának általános feltételeit és módjait, különös tekintettel a megrendelések leadására, szerződéskötésre és a szerződő felek jogaira és kötelezettségeire, továbbá a New Balance Poland által az elektronikus szolgáltatások nyújtásáról szóló 2003. július 18-i törvény 2. cikk 5. pontja alapján nyújtott elektronikus szolgáltatások nyújtásának szabályaira (egységes szöveg: HL 2017.1219, módosításokkal). 5. A Szabályzat képezi az elektronikus szolgáltatások nyújtásáról szóló 2003. július 18-i törvény 2. bekezdés 8. cikke alapján nyújtott elektronikus szolgáltatásnyújtás szabályzatát (egységes szöveg: HL 2017.1219, módosításokkal).
6. A New Balance Poland a Webáruházon keresztül a következő szolgáltatásokat nyújtja elektronikus úton:
1) Ügyfélfiók létrehozása és kezelése,
2) megrendelőlap feldolgozása,
3) kapcsolatfelvételi űrlap feldolgozása,
4) vélemény írása termékről,
5) kereskedelmi információk, akciós ajánlatok stb. küldése hírlevél formájában,
7. A Webáruház bármilyen módon történő használata azt jelenti, hogy az Ügyfél megismerte és elfogadta a Szabályzat tartalmát, és hozzájárul a tartalmához.
8. A Webáruház által nyújtott szolgáltatások címzettjei nagykorú (18 évet betöltött), teljes körű jogképességgel rendelkező természetes személyek, jogi személyek és jogi személyiséggel nem rendelkező, de a törvény által jogképességgel felruházott szervezeti egységek (a továbbiakban: "Ügyfelek").
9. Korlátozott jogképességgel rendelkező személy a Webáruház szolgáltatásait kizárólag jogi képviselője hozzájárulásával veheti igénybe.
10. A Szabályzat rendelkezései továbbá a következőkre is vonatkoznak:
a) a New Balance Poland szolgáltatásait igénybe vevő természetes személyek, akik a szolgáltatásokat az általuk végzett gazdasági vagy szakmai tevékenységgel kapcsolatosan veszik igénybe, továbbá
b) 2020. június 1-től a New Balance Poland szolgáltatásait igénybe vevő azon természetes személyekre is, akik a szolgáltatást az általuk végzett gazdasági tevékenységgel kapcsolatosan veszik igénybe, amennyiben a szerződés tartalmából kiderül, hogy az adott személy számára a szolgáltatás nem szakmai jellegű, különös tekintettel az ilyen személy által végzett gazdasági tevékenység tárgyára, a gazdasági tevékenységről szóló központi adatnyilvántartásban elérhető adatok alapján (a fogyasztók jogairól szóló 2014. május 30-i törvény 2020. június 1-től hatályos 38a cikke értelmében) (a továbbiakban: "Fogyasztók" vagy "Fogyasztó"), továbbá
c) a törvény által jogképességgel felruházott természetes személyek, jogi személyek és jogi személyiségnek nem minősülő szervezeti egységek, amelyek saját nevükben végeznek gazdasági vagy szakmai tevékenységet és veszik igénybe a New Balance Poland szolgáltatásait közvetlenül az általuk végzett gazdasági vagy szakmai tevékenységgel kapcsolatosan (a továbbiakban: "Vállalkozók" vagy "Vállalkozó"), kivéve a Szabályzat azon rendelkezéseit, amelyek kizárólag Fogyasztóra vagy kizárólag Vállalkozóra vonatkoznak.
11. A Szabályzat rendelkezései garantálják a Fogyasztókat a kötelező jogszabályok alapján megillető jogok betartását, különös tekintettel a fogyasztók jogairól szóló 2014. május 30-i törvény (egységes szöveg: HL 2017.683, módosításokkal) jogszabályaira. A Szabályzat rendelkezései és az előző mondatban említett jogszabályok közötti eltérés esetén a jogszabályok alkalmazandók.
12. A fenti 11. bekezdésben szereplő rendelkezések nem vonatkoznak Vállalkozókra.
13. A New Balance Poland mindent megtesz azért, hogy a Webáruház és a Webáruházon keresztül elérhető valamennyi szolgáltatás folyamatosan, zavartalanul működjön, azonban a New Balance Poland nem vállalja a felelősséget vis maior miatti, jogosulatlan felhasználói vagy harmadik fél általi beavatkozás miatti zavarokért. Az elektronikus szolgáltatások igénybevételével kapcsolatos veszélyekről szóló információk a 11.§ 2. bekezdésében találhatók.
14. A New Balance Poland fenntartja a jogot minden olyan biztonsági intézkedés bevezetésére, amelynek célja a Webáruház megfelelő üzemeltetése, beleértve a Webáruház azon felhasználóival szembeni védelmet, akik megsértik a Szabályzatot vagy a Webáruház működésével kapcsolatos szabályokat.
15. A New Balance Poland info@newbalance.hu e-mail címe a New Balance Poland társaság hivatalos kapcsolattartási e-mail címe, ez használatos a New Balance Poland által alkalmazott termék-értékesítési feltételekkel kapcsolatos kérdések és a Szabályzat rendelkezéseinek értelmezésével kapcsolatos kérdések esetén is.
16. Az Ügyfél a következő módokon is felveheti a kapcsolatot a New Balance Poland társasággal:
a) telefonon: +36 15507152,
b) postai úton: ul. Ciasna 10, 35-232 Rzeszów.
17. A New Balance Poland társaságot telefonon hívó Ügyfelet a szolgáltatója által megszabott normál telefonhívás díja terheli.

2.§
SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE
1. Ügyfélfiók létrehozása és kezelése.
1.1 A New Balance Poland lehetővé teszi Ügyfelei számára, hogy a https://newbalance.hu/customer/register weboldalon keresztül Ügyfélfiókot hozzanak létre a Webáruházban. Ügyfélfiók regisztrálásával az Ügyfélnek elsősorban a Webáruházban elérhető termékek megfigyelésére, egyszerűsített rendelés leadásra, vásárlási előzmények nyomon követésére és a megvásárol termékekről szóló vélemény írására van lehetősége.
1.2 Ügyfélfiók létrehozása céljából Ügyfél köteles kitölteni a regisztrációs űrlapot, amelyen megadja keresztnevét és vezetéknevét, címét, e-mail címét, telefonszámát és a létrehozott Ügyfélfiókhoz választott jelszavát, tovább köteles elfogadni a Szabályzat feltételeit. Amennyiben a regisztrációt végző Ügyfél áfás számlát igénylő Vállalkozó, köteles megadni a cég nevét, adószámát és székhelyét is.
1.3. Miután az Ügyfél rögzíti a rendszerben a kitöltött regisztrációs űrlapot, a New Balance Poland haladéktalanul megküldi az Ügyfél által megadott e-mail címre az Ügyfélfiók regisztrálásának elvégzését megerősítő e-mailt.
1.4. A New Balance Poland által az Ügyfélnek nyújtott Ügyfélfiók szolgáltatás díjmentes és határozatlan idejű. Az Ügyfél bármikor lemondhatja indoklás nélkül az Ügyfélfiók szolgáltatást, ehhez e-mailben kell kérnie Ügyfélfiókja törlését a New Balance Poland társaságtól a(z) info@newbalance.hu címen, vagy postai úton a következő címen: New Balance Poland Sp. z o.o., ul. Ciasna 10, 35-232 Rzeszów.
2. Megrendelőlap feldolgozása.
2.1. A Webáruházat használó Ügyfél aktív Ügyfélfiókkal, illetve Ügyfélfiók nélkül, Vendégügyfélként is megvásárolhatja a Webáruházban elérhető termékeket.
2.2. A Webáruházban szereplő információk a lengyel polgári törvénykönyv jogszabályai alapján nem minősülnek ajánlatnak. A New Balance Poland Webáruházban szereplő hirdetései, reklámjai, árlistája és egyéb termékinformációi, különös tekintettel a termékleírásokra, műszaki és teljesítmény-paraméterekre és az árakra, a lengyel polgári törvénykönyvről szóló törvény 71. cikke értelmében szerződéskötési meghívásnak minősülnek.
2.3. A megrendelőlap használata útján történő szerződéskötés úgy történik, hogy felhasználó (Ügyfél) terméket tesz a kosarába, kitölti és elküldi a New Balance Poland megrendelőlapját. A megrendelés New Balance Poland általi megfelelő teljesítése érdekében Ügyfél köteles a megrendelés során megadni: keresztnevét és vezetéknevét, a szállítási címet, e-mail címét és kapcsolattartási telefonszámát, és amennyiben nem a megrendelő az átvevő, köteles az átvevő keresztnevét és vezetéknevét/cégnevét is megadni.
2.4. A megrendelőlap kitöltése és New Balance Poland számára történő megküldése, illetve a Szabályzat feltételeinek elfogadása azt jelenti, hogy Ügyfél a New Balance Poland által kiállított áfás számla formájában kéri a tranzakció teljesítésének bizonylatát. Ügyfél ezzel egyidejűleg nyilatkozik, hogy hozzájárul, hogy a New Balance Poland aláírás nélküli vásárlási bizonylatot (áfás számlát) állítson ki részére és azt az Ügyfél által megadott e-mail címre küldje el."
2.5. A megrendelőlap kitöltése és beküldése után a New Balance Poland haladéktalanul értesítést küld az Ügyfélnek, amelyben igazolja a megrendelőlap átvételét. Ez az üzenet kizárólag tájékoztatásként szolgál arról, hogy a New Balance Poland megkapta a kitöltött megrendelőlapot. A továbbiakban a New Balance Poland ellenőrzi a megrendelés teljesíthetőségét, és haladéktalanul értesíti Ügyfelet a megrendelés teljesíthetőségéről. Szerződéskötés pillanatának az a pillanat minősül, amikor Ügyfél megkapja a megrendelés New Balance Poland általi teljesíthetőségét igazoló értesítést.
2.6. Amennyiben a megrendelt termék ideiglenesen nem elérhető, Ügyfél haladéktalanul értesítést kap arról, hogy az adott termék nincs raktáron, és emiatt a megrendelés teljesítési ideje hosszabb lehet. Ilyen esetben Ügyfélnek lehetősége van: megvárni a terméket, másra cserélni a megrendelt terméket, vagy következmény nélkül elállni a leadott megrendeléstől. 3. Kapcsolatfelvételi űrlap feldolgozása.
3.1. A New Balance Poland lehetővé teszi az Ügyfelek számára kapcsolatfelvételi űrlap igénybevételét. A szóban forgó szolgáltatás keretein belül Ügyfélnek lehetősége van a New Balance Poland számára üzenetet küldeni, illetve lehetősége van kapcsolattartási adatai megadására anélkül, hogy a Webáruházon kívüli eszközöket venne igénybe.
3.2. A New Balance Poland részére történő üzenetküldéshez Ügyfél köteles megadni keresztnevét, vezetéknevét, e-mail címét, telefonszámát, továbbá hozzájárulását adni személyes adatai kezeléséhez.
3.3. A kapcsolatfelvételi űrlap szolgáltatás igénybevételével Ügyfél hozzájárul, hogy a New Balance Poland az általa megadott e-mail címre üzeneteket küldjön, vagy az üzenet tárgyában felmerülő kérdésekben a kapcsolódó közvetlen telefonszámon keresse.
3.4. A New Balance Poland mindent megtesz az Ügyfél által részére küldött üzenetek indokolatlan késedelem nélküli szakmai értékelése és az Ügyfél részére történő szükséges információk megküldése érdekében.
3.5. A New Balance Poland fenntartja jogot a válaszadás vagy az Ügyféllel történő kapcsolatfelvétel megalapozottságának belső vizsgálatára. A New Balance Poland sem kifejezetten, sem hallgatólagosan nem köteles az Ügyfelek által küldött valamennyi üzenet megválaszolására, továbbá sem kifejezetten, sem hallgatólagosan nem garantálja, hogy a részére megküldött üzenetre érkezik válasz.
3.6. A New Balance Poland kizárólag abban az esetben veszi fel a kapcsolatot vagy nyújt választ, ha a kapott üzenet belső szubjektív értékelése alapján indokolt az Ügyféltől érkezett tartalomra reagálni.

4. Vélemény termékről.
4.1. Regisztrált Ügyfeleknek, akik megvásárolták a meghatározott terméket, joguk van a termék használatából eredő tapasztalatuk alapján a Webáruházban közzétenni egyéni véleményüket a megvásárolt termékről.
4.2. A New Balance Poland közzéteszi az Ügyfelek megjegyzéseit és értékeléseit a Webáruházban. Az Ügyfél megérti és tudomásul veszi, hogy a New Balance Poland kizárólag a vélemények terjesztője, a vélemények szerzői az Ügyfelek.
4.3. Az Ügyfél a termékre vonatkozó értékelés vagy megjegyzés közzétételével hozzájárul ahhoz, hogy a Webáruházban a megjegyzés vagy értékelés írójaként fel legyen tüntetve keresztneve. 4.4. Kétségek elkerülése érdekében a New Balance Poland rögzíti, hogy a termékkel kapcsolatos véleményezési szolgáltatás személyes, szubjektív termékértékelés megadására szolgál, ezalatt a termék minőségének és funkcionalitásának az értékelése értendő, ennek szerepe elsősorban a döntéshozás megkönnyítése a Webáruház további Ügyfelei számára az adott termék esetleges megvásárlásával kapcsolatban.
4.5. A véleményezési szolgáltatás nem az Ügyfél által megvásárolt termékhez közvetlenül nem kapcsolódó egyéb vélemény kifejezésére szolgál, ezért minden olyan véleményt, amely nem az adott termékkel kapcsolatos információkra vonatkozik, a New Balance Poland azonnal töröl.
5. Kereskedelmi információk, akciós ajánlatok stb. küldése – Hírlevél.
5.1. A Hírlevél szolgáltatás azután vehető igénybe, hogy Ügyfél a Webáruház oldalán elérhető "Hírlevél" fülön megadja e-mail címét, amelyre a Hírlevél következő kiadását kéri, és a "Feliratkozás hírlevélre" mezőbe kattintva hozzájárul személyes adatai kezeléséhez".
5.2. A hírlevélre Ügyfélfiók regisztrálásakor is fel lehet iratkozni, Ügyfélfiók regisztrálása után az elérhető panelen, vagy az egyes megrendelések leadásakor, a kereskedelmi információk elfogadását jelölő megfelelő ablakba kattintva.
5.3. Miután az Ügyfél megküldi a hírlevél szolgáltatás aktiválására vonatkozó kérését, a New Balance Poland az Ügyfél megadott e-mail címére a hírlevél szolgáltatás aktiválását igazoló e-mailt küld, mely tartalmazza az aktivált szolgáltatás tetszőleges pillanatban történő, indoklás nélküli lemondási lehetőségére vonatkozó információkat, melyre e-mailben van lehetőség a hírlevél inaktiválását kérő e-mail info@newbalance.hu címre küldésével, vagy közvetlenül az Ügyfélfiók paneljének megfelelő funkciójával.

3.§
FIZETÉS
1. A Webáruházban megadott valamennyi termékár magyar forintban (Ft) vagy euróban (EUR) megadott bruttó értéket jelöl, tartalmazza az összes adót és közterhet, beleértve az általános forgalmi adót (áfát).
2. A megrendelt termékekért Ügyfél előre fizet, közvetlen banki átutalással, kártyával, fizetési közvetítőn keresztül – főként PayU S.A., PayPal, utalvány stb.
3. Futárral küldött megrendelés esetén az Ügyfél kizárólag készpénzben fizethet.
4. Amennyiben az Ügyfél a "banki átutalás a New Balance Poland bankszámlájára" opciót választja, a termék árának és a szállítási díjnak az összegét kell megfizetnie a New Balance Poland bankszámlájára:
PL95 1020 4391 0000 6102 0209 1551
a következő közleménnyel: Fizetés: /megrendelés száma + dátum/.
5. PayU S.A. közvetítőn keresztüli fizetés választása esetén az elektronikus fizetést a PayU Spółka Akcyjna (Rt.) végzi (székhely: Poznań, ulica Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań, a nemzeti cégnyilvántartó hivatal cégnyilvántartásában KRS 0000274399 számon jegyezve, adószám (NIP): 7792308495.
6. PayPal közvetítőn keresztüli fizetés választása esetén az elektronikus fizetést a PayPal (Europe) S.a. r.l.et Cie, S.C.A. végzi (R.C.S. Luxembourg B 118 349) "PayPal". A PayPal székhelye Luxemburg. A PayPal társaság a luxemburgi pénzügyi felügyeleti hatóság (Commission de Surveillance du Secteur Financier, CSSF) által felügyelt intézmények jegyzékében B00000351 számon van jegyezve.
7. Amennyiben az Ügyfél átutalással, elektronikus úton vagy kártyával kíván fizetni, a fizetést köteles közvetlenül a megrendelés leadása után fizetni.
8. Vállalkozónak minősülő Ügyfelek számára a New Balance Poland társaságnak joga van korlátozni az elérhető fizetési módokat, továbbá joga van a teljes összeg vagy részösszeg előrefizetését kérni az Ügyfél által választott fizetési módtól és értékesítési szerződéskötéstől függetlenül.

4.§
SZÁLLÍTÁS
1. Vásárláskor az Ügyfél kiválasztja a New Balance Poland által megadott opciók közül a szállítási módot, a következőkből választhat:
a) futárszolgálat (előre fizetés közvetlen banki átutalással, kártyával vagy a 3.§ 2. bekezdésében említett fizetési közvetítőn keresztül),
b) futárszolgálat (fizetés a megrendelés átvételekor),
2. A 4.§ 1. bekezdés a) és b) pontokban említett szállítási mód esetén az Ügyfél köteles megrendeléskor megadni a pontos címet, amelyre a csomagot kéri, továbbá köteles átvenni a csomagot.
3. Az elérhető szállítási módok függhetnek az Ügyfél által választott fizetési módtól.
4. A DPD futárral történő kiszállítás ingyenes.
5. Amennyiben a kézbesítés UPS futár által ill utánvétes fizetési móddal történik, úgy a vásárlót 2400Ft kiszállítási költség terheli.
6. A Webáruházban vásárolt termékeket a New Balance Poland kizárólag Magyarország területén szállítja ki. Magyarországon kívüli szállítási cím megadása esetén a megrendelést a New Balance Poland törli.
7. A megrendelés Fogyasztónak minősülő Ügyfél által megadott címre történő szállítására haladéktalanul, a szerződéskötés napjától számított 14 (tizennégy) naptári napon belül sor kerül, kivéve, ha erről a Fogyasztónak minősülő Ügyféllel kötött szerződés másként rendelkezik, különösen olyan esetben, ha az Ügyfél átutalással, elektronikus úton vagy kártyával fizet. Több, különböző szállítási idejű termék megrendelése esetén a szállítási idő megegyezik a megadott leghosszabb szállítási idővel.
8. A New Balance Poland mentesül a termékek szállítási feltételeinek megsértése címén fennálló felelősség alól, ha a megrendelés az Ügyfél hibájából vagy az Ügyfél oldalán felmerülő okokból nem került (időben) kézbesítésre, különösen akkor, ha helytelen adatok lettek megadva, vagy a szállítási címen nem volt jelen az átvevő.
9. A megrendelt termékek átvételének pillanatában az Ügyfélnek ellenőriznie kell a csomag állapotát, és amennyiben azt állapítja meg, hogy szállítás közben a csomagot veszteség vagy sérülés érte, el kell végeznie a szállító felelősségének megállapításához szükséges műveleteket (reklamációt kell indítania a szállítóval szemben). A fentiek nem korlátozzák Fogyasztót hatályos jogszabályok alapján megillető szavatossághoz való jogát.
10. Szállítóval szembeni esetleges reklamáció kezdeményezése esetén Fogyasztónak értesítenie kell a körülményekről a New Balance Poland társaságot is.
11. Abban a pillanatban, amikor a New Balance Poland átadja a terméket a szállítónak, a kárveszély, a termékkel kapcsolatos előnyök és terhek, illetve a termék esetleges elvesztésének vagy sérülésének a veszélye a Vállalkozónak minősülő Ügyfélre szállnak. A New Balance Poland ilyen esetben nem vállal felelősséget a termék szállításra történő átadása és Ügyfél részére történő átadása között történt elvesztéséért, a terméket ezen időszakban ért veszteségért vagy sérülésért, sem késedelmes szállításért.
12. Amennyiben a termék küldése Vállalkozónak minősülő Ügyfél részére szállító közvetítésével történik, Vállalkozónak minősülő Ügyfél köteles a csomagot időben és az adott csomagfajták esetén bevett módon megvizsgálni. Amennyiben azt állapítja meg, hogy szállítás során veszteség vagy sérülés érte a terméket, köteles minden szükséges intézkedést megtenni a szállító felelősségének megállapítása érdekében.

5.§
Termék CSERÉJE
1. A Webáruházban vásárolt valamennyi termék az Ügyfél kérésére cserélhető a cserélendő termék Ügyfél általi átvételétől számított 30 napon belül.
2. Az Ügyfél a megrendelt terméket cserélheti ugyanolyanra más méretben, vagy más termékre.
3. Amennyiben Fogyasztó jelzi, hogy cserélni kívánja a terméket, Ügyfél köteles előzetesen e-mailben megerősíteni, hogy a Webáruház kínálatában elérhető-e az Ügyfél által keresett termék vagy a cserélendő termék más méretben. Amennyiben a termék nem elérhető, a New Balance Poland mindent megtesz annak ellenőrzésére, hogy a Webáruház kínálatában elérhető-e az Ügyfél által keresett termék vagy a cserélendő termék más méretben. Amennyiben nincs lehetőség cserére (pl. mert a termék nem elérhető), a New Balance Poland más, elérhető terméket ajánl, vagy visszatéríti Ügyfél részére a kifizetett vételárat.
4. A csere teljesítésének határideje a csomag New Balance Poland általi átvételétől számított 7 munkanap.

6.§
SZAVATOSSÁG. REKLAMÁCIÓ.
1. A Webáruház valamennyi termékének leírása tartalmazza a termékjellemzőket és a műszaki paramétereket.
2. A New Balance Poland a megvásárolt termék használati módjával kapcsolatos információkat a termékhez mellékelt dokumentum vagy a(z) fwww.newbalance.hu weboldalon közzétett információk formájában vagy PDF fájl Ügyfél e-mail címére történő megküldésével bocsátja Ügyfél rendelkezésére. A szóban forgó tájékoztató meghatározza a megvásárolt termék karbantartására vonatkozó szabályokat is.
3. A termékek gyártóival, a termékeken szereplő biztonsági és megfelelőségi jelölésekkel kapcsolatos információk a Webáruház weboldalán szerepelnek, az Ügyfél által kiválasztott termék mellett.
4. A Webáruházban kínált termékek fizikai és jogi hibáktól mentesek, és 2 (kettő) év jótállás vonatkozik rájuk.
5. Ügyfél érti, hogy a termékek vizuális megjelenítése digitális feldolgozás eredménye, ezért a Webáruházban kínált termékek színe, formája vagy más paraméterei az Ügyfél eszközén megjelenítve, amellyel a Webáruházat használja, eltérhetnek a valós színektől, formáktól vagy más termékjellemzőktől.
6. Reklamációhoz az Ügyfélnek el kell küldenie a reklamált terméket a New Balance Poland címére (ul. Ciasna 10, 35-232 Rzeszów), a csomagba bele kell tenni a reklamációs bejelentés tartalmát is. Reklamációt bejelenthet az Ügyfél a New Balance Poland által kidolgozott Reklamációs nyomtatványon is (Szabályzat 1. sz. melléklete), ez esetben nem kötelező az űrlap használata. Amennyiben Ügyfél nem veszi igénybe a Reklamációs nyomtatványt, köteles a reklamációt írásban bejelenteni, a következők lehetőség szerinti pontosításával:
6.1. azonosítási adatok (keresztnév és vezetéknév), kapcsolattartási adatok (e-mail cím, telefonszám) és címadatok (cím), amelyek segítségével a reklamációs folyamat megfelelően teljesíthető,
6.2. a reklamált termék jelölése, vásárlás dátuma, a vásárlást igazoló dokumentum jelölése (áfás számla/nyugta), ez jelentősen meggyorsítja a reklamációs folyamatot,
6.3. a termék hibájának leírása és a hiba észlelésének dátuma,
6.4. az Ügyfél kérése,
6.5. esetleg bankszámlaszám megadása, amelyre a kifizetett vételár megtérítendő.
7. A reklamált terméket tisztán ajánlott visszaküldeni, ez jelentősen meggyorsítja a reklamációs bejelentés elismerését. 8. A New Balance Poland a reklamációs bejelentés átvételétől számított 14 napon belül kivizsgálja a reklamációt. A New Balance Poland állásfoglalásának alapját a hiba meglétének és keletkezési okának megállapítását lehetővé tévő szaktudással rendelkező cipő- és ruházati szakértő véleménye képezi. Az előző mondatokban meghatározott állásfoglalás bemutatásával együtt a New Balance Poland értesíti az Ügyfelet a további lépésekről a reklamációs folyamat indokolatlan késedelem nélküli lezárása érdekében. Amennyiben a New Balance Poland a reklamáció átvételétől számított 14 napon belül nem válaszol a Fogyasztónak, az azt jelenti, hogy a New Balance Poland nem ismerte el a reklamációt.
9. Bármely fenti esetben, amennyiben az Ügyfél kéréseinek teljesítése új vagy megjavított termék szállításával jár együtt, a reklamációs folyamattal kapcsolatos szállítási díjakat a New Balance Poland viseli.
10. Amennyiben a reklamáció eredményeként a New Balance Poland csökkentette a reklamált termék árát vagy pénzt fizet vissza (a termék árát), az ilyen címen felmerülő igényt a New Balance Poland az Ügyfél által használt fizetési módon teljesíti, kivéve, ha a Fogyasztó egyértelműen beleegyezett más visszatérítési módba, amely nem jelent számára semmilyen költséget.
11. A New Balance Poland elutasíthatja a Fogyasztó kérésének hibátlan termékre történő cserével vagy hibaelhárítással történő kompenzálását, amennyiben a hibás termék Fogyasztó által választott módon, szerződésnek megfelelő állapotba történő helyreállítása nem lehetséges, vagy amennyiben a szerződésnek megfelelő állapotba történő helyreállítás más lehetséges módja aránytalanul nagy költséggel járna. 12. Amennyiben a New Balance Poland a reklamációt megalapozottnak ítéli meg, a termék meg lesz javítva vagy újra lesz cserélve, amennyiben pedig a reklamáció alaptalannak nyilvánítva el lett utasítva, a New Balance Poland haladéktalanul visszaküldi a terméket futárral az Ügyfél által megadott címre, kivéve, ha az Ügyféllel a termék átadásának más módja lett megállapítva.
13. Amennyiben a reklamált terméket az Ügyfél nem veszi át, a New Balance Poland írásban felszólítja az Ügyfelet a termék átvételére a felszólítás átvételétől számított 14 napon belül. E kiegészítő határidő lejárta után a New Balance Poland-nak joga van a termék tárolásáért díjat felszámítani. Ez a díj az 1 négyzetméter raktárfelületre eső érvényes díj 5%-a a New Balance Poland székhelyének városában a tárolás minden egyes hónapjára.
14. A lengyel polgári törvénykönyv 558. cikk 1.§ értelmében a New Balance Poland Vállalkozónak minősülő Ügyfél felé termékjótállás címén fennálló felelőssége alól mentesül.
15. A New Balance Poland Vállalkozónak minősülő Ügyfél felé fennálló felelőssége jogalaptól függetlenül korlátozott – az egyes igények és az igények összessége tekintetében egyaránt –, a Vállalkozónak minősülő Ügyfél által az értékesítési szerződés címén megfizetett vételár és szállítási díjak mértékére korlátozódik. A New Balance Poland csak a szerződéskötés pillanatában előrelátható kártípusokért vállal felelősséget Vállalkozónak minősülő Ügyfél felé, azonban Vállalkozónak minősülő Ügyfél számára elmaradt haszonért nem vállal felelősséget.

7.§
ELÁLLÁSI JOG 1. Fogyasztónak joga van indoklás nélkül és díjmentesen elállni az értékesítési távszerződéstől (kivéve a termékvisszaküldés közvetlen költségeit) a termék átvételétől számított 30 napon belül, tehát a termék Fogyasztó általi birtokba vételétől vagy a Fogyasztó által kijelölt, szállítón kívüli harmadik fél általi birtokba vételétől számítva, abban az esetben pedig, amennyiben a Fogyasztó egy Megrendelésben rendel meg több terméket, amelyek külön, tételenként vagy részletekben érkeznek, a harmincnapos határidőt az utolsó termék, tétel vagy rész fizikai birtokbavételétől kell számítani.
2. Amennyiben Fogyasztó el kíván állni a szerződéstől, köteles a New Balance Poland számára írásos nyilatkozatot küldeni a szerződéstől való elállási szándékáról. A szerződéstől való elállási szándékról szóló nyilatkozatot Fogyasztó a New Balance Poland Szabályzatban meghatározott címére küldi. A szerződéstől való elállás határidejének betartásához elegendő a határidőn belüli nyilatkozat visszaküldése arról, hogy Fogyasztó élni kíván ezzel a joggal.
3. Fogyasztónak minősülő Ügyfél a szerződéstől való elállásról szóló nyilatkozat érvényes benyújtása érdekében igénybe veheti a New Balance Poland által a weboldalon elhelyezett elállási formanyomtatványt, azonban a formanyomtatvány használata nem feltétele a szerződéstől való elállás érvényességének. Fogyasztónak minősülő Ügyfélnek azonban minden esetben meg kell adnia a nyilatkozaton a New Balance Poland elállási formanyomtatványán kért adatokat.
4. Fogyasztónak minősülő Ügyfél a szerződéstől való elállás napjától számított 14 napon belül köteles visszaküldeni a New Balance Poland számára a termékeket, vagy átadni őket a New Balance Poland által kijelölt, átvételre jogosult személynek, kivéve, ha a New Balance Poland felajánlotta, hogy önállóan veszi át a terméket. A határidő betartásához elegendő a termékeket a határidő lejárta előtt visszaküldeni.
5. A szerződéstől való elállás jogával élve a Fogyasztónak minősülő Ügyfél köteles a termékvisszaküldés közvetlen költségeit viselni, azt az összeget is, amennyivel az általa választott szállítási mód túllépi a Webáruház által kínált legoldóbb szállítási módot.
6. Fogyasztónak minősülő Ügyfél felelőséggel tartozik a termék jellegének, tulajdonságainak és funkciójának megfelelő mértéken túli használatából eredő értékcsökkenéséért.
7. Jelen 7.§ 5. és 6. bekezdéseiben szereplő rendelkezések fenntartásával a New Balance Poland a nyilatkozat átvételétől számított 14 naptári napon belül visszatéríti Fogyasztónak minősülő Ügyfél részére az általa a szerződéskötés és a szerződés teljesítése kapcsán szerzett pénzt. A New Balance Poland a pénzvisszatérítést a Fogyasztónak minősülő Ügyfél által használt fizetési módon teljesíti, kivéve, ha az Ügyfél egyértelműen beleegyezett más visszatérítési módba, amely nem jelent számára semmilyen költséget. A New Balance Poland visszatarthatja a Fogyasztónak minősülő Ügyféltől kapott pénz visszatérítését a Termék visszavételének a pillanatáig vagy amíg a Fogyasztó meg nem küldi a Termék visszaküldésének bizonylatát, attól függően, melyik van korábban.
8. Távszerződéstől való elállás joga a következő esetekben nem illeti meg a Fogyasztót:
8.1. olyan szerződés, amelynek a tárgya nem előregyártott, hanem a Fogyasztó specifikációi szerint vagy egyéni igényeinek megfelelően gyártott termék,
8.2. olyan szerződés, amelynek tárgya romlandó dolog vagy olyan dolog, amelynek rövid a felhasználhatósági ideje,
8.3. olyan szerződés, amelyben a szolgáltatás tárgyát lezárt csomagolásban kézbesített tárgy képezi, amely felbontás után egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem küldhető vissza, amennyiben a csomagolás kézbesítés után fel lett bontva,
8.4. olyan szerződés, amelyben a szolgáltatás tárgyát olyan dolgok képezik, amelyek kézbesítés után jellegüknek köszönhetően szétválaszthatatlan egységet fognak alkotni más dolgokkal,
8.5. digitális tartalmak szolgáltatása esetén, amelyek nincsenek anyagi adathordozón rögzítve, amennyiben a szolgáltatás megkezdésére a fogyasztó kifejezett hozzájárulásával került sor a szerződéstől való elállás határidejének lejárta előtt, amennyiben a New Balance Poland tájékoztatta a Fogyasztót arról, hogy elveszíti a szerződéstől való elállás jogát.
9. Vállalkozónak minősülő ügyfélnek nincs joga elállni a New Balance Poland-al kötött értékesítési szerződéstől.
10. A New Balance Poland jogosult a Vállalkozónak minősülő Ügyféllel kötött értékesítési szerződéstől a szerződés megkötésétől számított 14 naptári napon belül elállni. Az értékesítési szerződéstől való elállás ez esetben történhet indoklás nélkül, és nem merül fel belőle Vállalkozónak minősülő Ügyfél részéről semmilyen követelés a New Balance Poland-al szemben.

§8
ADATVÉDELEM
1. A Webáruház üzemeltetésével kapcsolatos folyamatok kereteiben a New Balance Poland Sp. z o.o társaság, székhely: Rzeszów, ulica Ciasna 10 (35-232 Rzeszów), a nemzeti cégnyilvántartó cégnyilvántartásába KRS 0000717955 számon bejegyezve, adószám (NIP): 5272838323, REGON: 369472032, kezeli az Ügyfél személyes adatait szolgáltatásnyújtás, értékesítési folyamatok teljesítése, a Webáruház használatának megkönnyítése és a végzett gazdasági tevékenység optimalizálása céljából.
2 A New Balance Poland kijelenti, hogy az Ügyfél személyes adatait kizárólag a megkötött szerződések teljesítésére használja fel.
3 Közvetlen banki átutalás vagy fizetési közvetítő igénybevétele esetén az adatok kezeléséért felelős Adatkezelő a fizetési szolgáltatást nyújtó szervezet.
4. Ügyfélnek joga van az adataiba betekinteni, adatai helyesbítéséhez és az adatkezelés megszüntetésének vagy az adatok törlésének a kéréséhez, továbbá joga van az érintett adatkezelési folyamatokra vonatkozó tájékoztatáshoz. Jogosultságai érvényesítéséhez Ügyfélnek a megfelelő kérelmet kell benyújtania a New Balance Poland részére. Ilyen esetben a New Balance Poland haladéktalanul, de legkésőbb a kérelem beérkezésétől számított 30 (harminc) napon belül az Ügyfél rendelkezésére bocsátja a kért információt. 5. A New Balance Poland cookie (süti) típusú fájlokat alkalmaz azért, hogy az Ügyfelei részére teljes tájékoztatást tudjon nyújtani a Webáruházról, és megkönnyítse a Webáruház funkcióinak használatát. Ennek köszönhetően bejelentkezés után az Ügyfél munkamenete fenn lesz tartva, és nem kell a Webáruház minden egyes aloldalán újból beírni a jelszót. Ügyfél továbbá tájékoztatást kap a "Kosarában" található vásárlásokról. A New Balance Poland a Webáruház ügyféligényekre szabásához is cookie fájlokat alkalmaz, továbbá a Webáruház nézettségi statisztikáinak elkészítéséhez is. Ügyfélnek joga van elutasítani a Hűségprogram Szervezője általi cookie használatot, azonban ilyen esetben előfordulhat, hogy a Webáruház egyes funkciói nem elérhetők. A Szabályzat elfogadásával Ügyfél hozzájárul ahhoz, hogy a New Balance Poland cookie fájlokat alkalmazzon. Ügyfél a hozzájárulását bármikor visszavonhatja, ehhez internetböngészőjének a beállításait kell módosítania vagy a New Balance Poland-al kell felvennie a kapcsolatot.
6. Az adatkezelés New Balance Poland által elfogadott részletes szabályai, különös tekintettel az adatkezelés körére és céljaira, az adatkezelés várható időtartamára, az adatkezelés jogalapjára és az adatalanyok jogaira ITT érhetők el.
7. Ügyfélnek bármikor joga van az adatkezelési folyamatokkal szemben kifogást emelni és panaszt küldeni a személyesadat-védelmi hivatalnak.

§9
SZABÁLYZAT MÓDOSÍTÁSA
1. A Szabályzat kizárólag úgy módosítható, hogy az Ügyfélnek legyen lehetősége előzetesen megismerkedni az új szabályzattal és hozzájárulni a szabályzathoz, vagy lemondani a szolgáltatások további igénybevételéről.
2. A New Balance Poland a Szabályzat módosítását a Webáruház oldalán teszi közzé. A Szabályzat módosításáról szóló tájékoztatás legkésőbb a módosított Szabályzat bevezetése előtt 14 nappal közzé lesz téve.
3. Jelen Szabályzat alapján történő tartós jogviszonyt keletkeztető szerződés megkötése esetén (pl. Ügyfélfiók elektronikus üzemeltetése) a módosított szabályzat vonatkozik az Ügyfélre, amennyiben a lengyel polgári törvénykönyv 384. és 3841 cikkeiben meghatározott követelmények teljesülnek, különös tekintettel az Ügyfél megfelelő értesítésére a módosításokról, és amennyiben az Ügyfél nem mondta fel a szerződést az értesítéstől számított 14 naptári napon belül. Amennyiben a Szabályzat módosítása bármiféle új díjfizetéssel vagy az aktuális díj emelésével járna, Fogyasztónak minősülő Ügyfélnek joga van a szerződéstől elállni.
4. Jelen Szabályzat alapján történő tartós jogviszonyt nem keletkeztető szerződés megkötése esetén (pl. értékesítési szerződés) a Szabályzat módosításai semmilyen módon nem sértik az Ügyfél által a módosított Szabályzat hatályba lépése előtt megszerzett jogokat, továbbá a Szabályzat módosításai nem befolyásolják a már leadott és elfogadott, teljesített vagy végrehajtott értékesítési szerződéseket.
5. A New Balance Poland által a Webáruház kereteiben történő akció, pályázat vagy további szolgáltatások bevezetéséhez nincs szükség a Szabályzat módosítására, amennyiben a részletes szabályokat és feltételeket külön szabályzatok határozzák meg.
§10. BÍRÓSÁGON KÍVÜLI PANASZKEZELÉS
1. Fogyasztó igénybe vehet a panaszkezelésre peren kívüli panaszkezelési módokat és követelés érvényesítési módszereket, továbbá rendelkezésére állnak olyan eljárások, mint például az ügy állandó választottbírósághoz irányítása a szerződéses felek közös megegyezésével.
2. Fogyasztó igénybe vehet bíróságon kívüli panaszkezelési és követelés érvényesítési módszereket. Internetes vásárlással kapcsolatos viták peren kívüli rendezési megoldásainak igénybevételéhez Fogyasztó benyújthatja panaszát pl. az ODR uniós internetes felületen a következő címen:http://ec.europa.eu/consumers/odr .

11.§
ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
1. A Szabályzat rendelkezéseinek értelmezésével és végrehajtásával kapcsolatosan felmerülő minden vitát tárgyalás útján kell megoldani. Egyetértés hiányában a viták bírósági úton lesznek rendezve a hatályos lengyel jogszabályoknak megfelelően.
2. A New Balance Poland kijelenti, hogy az elektronikus úton nyújtott szolgáltatások kapcsán az internetet használó felhasználóra veszélyek leselkedhetnek, különösen a felhasználó teleinformatikai rendszerére kerülő veszélyek, ártalmas programok formájában vagy a felhasználó adataihoz való jogosulatlan hozzáférés formájában. Az előző mondatban említett kockázat csökkentése vagy kiiktatása céljából az internetet használó felhasználónak megfelelő műszaki védőintézkedéseket, főként internetes programokat, tűzfal típusú védőgátat kell alkalmaznia a nem kívánt esetek minimalizálása érdekében.
3. A New Balance Poland és a Vállalkozónak minősülő Ügyfél között felmerült valamennyi vita a New Balance Poland székhelye szerint illetékes bíróság hatáskörébe tartozik.
4. Az Ügyfelek jólétéről gondoskodva és a legmagasabb minőségű Webáruház szolgáltatása érdekében a Webáruházat és funkcióit tilos a jellegével, a Webáruház céljával és működésének a tárgyával nem összeegyeztethető módon használni, különös tekintettel a hatályos jogszabályokkal és jelen Szabályzat rendelkezéseivel és jóerkölccsel össze nem egyeztethető tevékenységekre.
5. A New Balance Poland fenntartja a jogot az Ügyfelek által a Webáruház ügyfélszolgálatán megadott tartalmak anonim közlésére, a Webáruház működésével kapcsolatos kérdések esetén (FAQ) pedig annak a tartalomnak a közlésére, amelyről úgy ítéli meg, hogy érdemes közzétenni.
6. A New Balance Poland fenntartja annak a lehetőségét, hogy a Webáruházban elhelyezett reklámokból előnye származzon, ehhez a Webáruházat használó Ügyfél hozzájárul.
7. A Szabályzatban nem szabályozott kérdésekben a hatályos lengyel jogszabályok alkalmazandók, különösen a következők: az elektronikus szolgáltatások nyújtásáról szóló 2002. július 18-i törvény (egységes szöveg: HL 2017.1219, módosításokkal), a fogyasztók jogairól szóló 2014. május 30-i törvény (egységes szöveg: HL 2017.683, módosításokkal) és más általános érvényű jogszabályok. Ha Ön az EU-ban szokásos tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztó, Önt a lakóhelye szerinti ország jogszabályainak kötelező rendelkezései is védik.


Nyomtatványminták:
- reklamációs nyomtatványminta - LETÖLTÉS
- távszerződéstől való elállási nyomtatványminta - LETÖLTÉS
- termékcsere nyomtatványminta LETÖLTÉS