New Balance Run Club
Ingyenes kiszállítás előre fizetés eseténNézz meg többet
Feliratkozás hírlevélre

ügyfélszolgálat

Rendelések feldolgozása

Meddig kell várni a megrendelésre?

A megrendeléseket a megrendelés benyújtásától/kifizetésétől számított 5 munkanapon belül teljesítjük, azonban igyekszünk a lehető leggyorsabban teljesíteni azokat. A megrendelés elküldéséről külön üzenetben értesítjük.

Hogyan lehet ellenőrizni a megrendelés státusát?

Státuszellenőrzés céljából kérjük, keress bennünket e-mailben, telefonon vagy Messengeren. Egyúttal tájékoztatjuk, hogy a megrendeléseket azok benyújtásától/kifizetésétől számított 5 munkanapon belül teljesítjük.

Szeretném megváltoztatni a fizetés módját

A fizetési mód megváltoztatása érdekében kérjük, hogy mielőbb keressen minket e-mailben, telefonon vagy Messengeren. Sajnos ilyen módosítás nem végezhető el önállóan a megrendelés leadása után.

Visszaküldés & csere

Mikor kapom vissza a megrendelés utáni pénzt?

A visszatérítést a küldemény raktáron keresztül történt kézbesítésétől számított 14 napon belül teljesítjük. Amint a visszatérítést elindítjuk, tájékoztatunk róla külön e-mail üzenetben.

Milyen címre küldjem a visszaküldendő árut?

A termékek visszaküldése térítésmentes. Ha a megrendelés átvételére térítésmentes futárpostát kíván rendelni, töltse ki az alábbi helyen elérhető nyomtatványt: IDE

Ki fizeti a visszaküldés költségeit?

A termékek visszaküldése térítésmentes. Ha a megrendelés átvételére térítésmentes futárpostát kíván rendelni, töltse ki az alábbi helyen elérhető nyomtatványt: IDE

Hol találom az áru cseréjéhez a nyomtatványt?

A nyomtatvány a csomaggal érkezik, továbbá e-mailben is kiküldésre kerül a megrendelés teljesítése napján a megrendeléskor megadott e-mail címre. Általános nyomtatványminta itt található: Szabályzat

Hogyan lehet a visszaküldést elintézni?

Az áru visszaküldési határideje 30 nap. Ha a megrendelés átvételére térítésmentes futárpostát kíván rendelni, töltse ki az alábbi helyen elérhető nyomtatványt: IDE A visszküldeményhez kérjük, csatolja a visszáru-nyomtatványt, amelyet a termékkel együtt elküldtünk.

Szállítás

Hol tudom ellenőrizni az UPS küldemény státusát?

A küldemény státusát itt lehet követni: IDE

Megrendelhetek-e termékeket külföldi leszállítással?

A Fogyasztó által megvásárolt árut az UPS/DPD kizárólag Magyarország területén kézbesíti a szállítási címként megadott címre vagy a kiválasztott csomagautomatába.

Vajon átvehetem-e az online boltból a megrendelést személyesen egy hagyományos boltban?

A newbalance.hu webshopban kapható termékeinket csak a megrendelésben megadott otthoni vagy céges címre küldjük el Magyarország területén. Hagyományos üzletbe nem rendelhető termék.

Panaszok

A webshopban minden termék eredeti-e?

A newbalance.hu webáruházunkban kapható valamennyi termék természetesen eredeti. Cégünk a New Balance hivatalos részlege.

A webáruházban vásárolt termékekre vonatkozik-e a jótállás?

A fogyasztók jogairól szóló törvény és a Polgári Törvénykönyvről szóló törvény értelmében a Webáruházban vásárolt minden Termékre kétéves jótállás van.

Egyéb

Milyen valutában számolják el a megrendelést?

A webáruházunkban leadott valamennyi megrendelést forintban (HUF) számoljuk el.

Hogyan lehet megrendelést feladni?

Minden aktuálisan elérhető termék megrendelhető newbalance.hu weboldalunkon. A kiválasztott termék mellett a “Dodaj do koszyka&rdquo („Kosárba helyez”) piros mezőre kell kattintani, és a további utasításoknak megfelelően kell eljárni.

Hol találom a mérettáblázatot?

A mérettáblázat weboldalunkon minden termék mellett szerepel. A táblázat megtekintéséhez elegendő a „Mérettáblázat” feliratra kattintani.